tråkigt i skolan

Senaste inköp: sallad
Bästa fikat: kladdkaka
Färg du hatar: såhär lysande grön typ
Nåt som gör dej förbannad: folk som e tröga
Om du var en blomma: skulle jag aldrig bli rutten :D
Det dyraste du äger: mitt hus
Första frågan du ställer till ny bekantskap: vart bor du?
Pryl du inte kan vara utan: min älskade iphone + min tv så jag kan se milan spela
Lyx är: att va utomlands
Du gör med 100 upphittade kronor: köper cigg eller dricka
Nån du saknar: Rosanna <3
När grät du senast: igår på matchen
När är du gammal: när jag behöver cigg
Svart eller vitt? : svart
Mjukt eller hårt? håårt ;)
Homo eller hetero? : hetero
Höger eller vänster? höger
Stor eller liten? : stor hihi
Loket eller Oldsberg? va e de
Göteborg eller Stockholm? stockholm
Landet eller storstan? stooorstan!
Kram eller puss? bååda
Vagn eller buss? buss alltid
Hyrfilm eller bio? beror på humöret
Piggt eller opiggt? piggt
Pasta eller potatis? pasta
Is eller mjukglass? isglass
Natt eller dag? både och !
Felix eller Heinz? vae de hahhaa
Marsvin eller hamster? nej inga råttor
Blåögd eller brunögd? : brunögd
Popsnöre eller sportfåne? haaaahaaa
Naken eller pyjamas? wei
Peter Stormare eller Peter Jihde? vem e de?
Kaffe eller te? cola!
Champagne eller ramlösa? båda
Förfest eller efterfest? efterfest
Plastbestick eller plastbröst? plastbestick
7-eleven eller Pressbyrån? 7-eleven
Plugga eller jobba? jobba e roligare haha
Yngre eller äldre? beror på
Lång eller kort? vadå för nåt asså shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0