Töntar

Min statistik har typ gått ner som fan idag. Bara för att det är fredag och ni ska ut och supa så behöver ni väl inte sluta läsa min blogg?

Iallafall. Om ni ska ställa frågor, skriv iaf ert namn? Palla va anonym? Inte så att jag vet exakt vilka ni är om ni skriver typ "Emma" . Finns liksom mer än en Emma i Sverige haha.. Aja. Skitsamma.
Är sjukt trött på sverige och deras fyrkantiga sätt att vara. Och nej man kan inte dra alla över en kam blablabla. Jag gör inte det. Jag säger bara att jag tycker att majoriteten av den svenska befolkningen beter sig på ett allmänt skumt och drygt sätt. Jag är uppväxt i den svenska kulturen och beter mig också på det sättet ibland, så jag kritiserar mig själv nu också haha.

Tycker till exempel att det ät larvigt att alltid sitta ensam på bussen, vem fan bryr sig? Sätt dig bara för att sitta liksom , orka bry sig om det är någon bredvid. Men jag brukar alltid kolla efter lediga säten på bussen (alltså två lediga platser, helst vid ett fönster lite längre bak i bussen). Så jag är själv sån. Självkritik är bara nyttigt hahah .


Nu får ni klara er själv en stund, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0