This town kills you

Hejhej! Nu har jag ätit middag och glott på tv i 500 år typ. eller nej inte riktigt, men det känns som det. Typiskt onsdag. Så där i mitten av veckan. Snart är det slut ju! Imorn är det torsdag och det är ju inte så kul eftersom då har jag idrott. Men annars så är det bra för dagen efter torsdag heter fredag och då är det helg! Plus ett psykologiprov på det, wihu! Nån som känner sig supermegaawesome på det kognitiva perspektivet? Bara att anmäla sig här isåfall, behöver en pluggpartner! Tycker det är så jobbigt att plugga själv..

Idag hade jag & Esteban nationella prov i engelska, det muntliga. Och eftersom vi latinos är så superbäst så fick vi båda A! In your faces, alla ni som kommenterar och säger att jag aldrig kommer ta studenten. Sug på den era tattare. Ikväll har jag inte så mycket inplanerat. Klockan 9 börjar en film som jag förmodligen skippar eftersom den slutar klockan elva och jag måste upp klockan 6 imorn. Kärlek till Jensen, där ska alla 96or börja om ni gillar att gå upp tidigt varannan vecka!

Tänkte däremot sätta mig i sängen med psykologiboken och faktiskt läsa igenom kapitlet om det kognitiva perspektivet, fast först ska jag hänga här framför datan ett tag + ta en dusch! Måste borsta ut och platta håret också, standard.

Ska kanske berätta om vad jag har gjort idag också, tar det i nästa inlägg!

Ciao!



gammal bild, gamla tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0