Thank god you exist.

Jag är så glad över att vissa människor finns. Typ som Sanna. Och Chekka, och Chania. Alla dom är bra och inspirerar mig på olika sätt. Tack tjejer.

Idag har jag gråtit över underbara fotbollslegender som aldrig kommer glömmas bort. Deras namn står föreligg inristade i mitt hjärta, är så tacksam för allt de gjort för mig & för Milan, grazie ragazzi!

Jag kom också nyss på att jag har matteprov imorn förmodligen. Tänker inte göra det, vet liksom inte vad jag ska säga. Är skitdålig på matte, kan inte göra det. Kommer bara gå åt helvete och har ingen lust att skämma ut mig framför folk i klassen haha.

24 dagar kvar nu. Under helgen så har jag lyckats planera en resa till Halmstad för att träffa Yasmine och jag har också lyckats få underkänt i historia. Coolt va? Men spelar ingen roll, ska ändå bli rik. ;)

Aja, godnatt. Ska upp vid halv 10 och städa, nice va? :)
Puss



Kommentarer
Postat av: Sanna

PUSS BEBO

2012-05-14 @ 17:18:53
URL: http://rosannasjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0