@sofie

Hej, sitter hos Sofie nu. Hon duschar, så passar på att skriva lite här. Vad gör ni? Jag vet att de som går i min klass är i skolan, det borde jag kanske också vara. Men ska ju ändå inte gå kvar, onödigt att spendera tid där då. Alltså grejen är att jag faktiskt ändå har rätt så bra betyg. Roligt va? Alltså som min mamma säger, jag kan om jag vill.
Men jag vill inte, eftersom den där skolan är helt värdelös. Så det så.

I helgen ska jag träffa min saknade Bellis. Våga lägga er i det, idioter. Ska bli skitmysigt, saknat henne. Som fan.
Sen vet jag inte vad jag ska göra. Jobba, fixa, maila. Stressigt som fan men älskar det här jobbet.
Alla mina vänner är så jävla duktiga. Är så stolt över er. Ska också bli duktig, nästa år haha.

Puss på er, nu ska jag göra nåt annat.



vem fan har tagit kort på mig på donken hahahaa. Skulle säga Tim, men han skulle aldrig äta en sån där glass..
Aja, bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0