Skolan nästa

Jag är redan försenad, och jag har inte ens börjat.. Illa haha! Skulle tagit 16 över tåget från mig och nu är klockan 26 över haha.. Så nu missar jag 27 tåget och 31 tåget eftersom jag aldrig kommer hinna med 31 om jag går nu. Så det får bli 46 tåget och en liten försening haha! Slutar 10 över 1 idag och sen klockan 4 har jag kanske nåt omprov som jag inte kan ett skit av. Hinner jag plugga så går jag, annars skiter jag i det eftersom det är onödigt att gå dit om jag själv vet att jag kommer faila. Dessutom så har jag ett psykologi prov på fredag som jag kan plugga till istället, och en massa historia inlämningar. Så vi får se hur det blir ikväll. Seriöst, fuck skolan. Finner ingen anledning att gå dit, vill bara försvinna från den. Hej gustavsbergsgymnasium. Hej Värmdö. Hej realgymnasiet.
Vi får se vad som händer.

Nu går jag till bussen iaf !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0