Skola + Valborg!

Hejhej, sitter i skolan med Marcus nu. Vi har idrottslektion men jobbar vid datan istället för att sitta i klassrummet, haha. Rosanna vi saknar dig & det finns en tredje dator här som inte används.. :(

Iallafall, slutar 10.30 och då ska jag åka hem, vara hemma i en halvtimme och sen åka till skolan igen för att äta med Marcus & Evelina.


Men iallafall, nu ska jag berätta om valborg. Jag skulle ju vara med Sofia Lejon, vilket jag också var. Vi hade först bestämt oss för att inte dricka men sen ändrade vi oss. Tur för mig att jag är lättpåverkad & bara behövde cider för att bli full, hihi. Till skillnad från en massa andra så skämms jag inte för att jag är det, sparar ju in massa pengar på det?

Iaf så betalade jag 60 spänn för min fylla, alltså 3 cider (7.5or) ! Sen åkte vi ut till Gudsö (dont even ask, det ligger NÅGONSTANS i haninge tydligen) och mötte upp några för att gå på fest. Alltså, jag tycker det var skitsnällt av dom att bjuda oss, MEN WTF?!
De skulle hämta upp oss vid bussen för att det var för långt att gå, och då först så fattade inte jag och Sofia att killen i bilen menade oss. Istället för att bete sig som en normal människa och gå ut ur bilen och fråga, ursäkta är det ni som ska med till Lina (hon som hade festen) så bränner dom i väg i sin bil typ? wtf..

Sen så kommer dom tillbaka efter 20 minuter och vi ber om ursäkt blablabla. Men så märker vi att dom hade med sig sin unge. Inget fel med att ha barn, hallå men på ett valborgfirande? Man vill ju ändå fucka ur lite och jag kände inte att jag kunde göra det med en unge i närheten. Alltså jag vill ju liksom inte trampa på den eller nåt sånt?

Aa iallafall så var vi där, grillade, drack, badade jacuzzi osv. Men det var trevligt iaf... Skriver mer sen, got to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0