Pausar mitt pluggande ett tag nu

Och kikar in här i bloggen! Vad har ni för er mina söta läsare? Ser ju på statistiken hur många ni är men ingen av er kommenterar! Tråååkiga.. Ni vet väl att om ni vill säga nåt till mig men inte i bloggen så är min mejladress [email protected] !

Jag sitter iallafall och pluggar, skriver en text om andlig healing vilket måste vara det största skämtet i människans historia. Kan inte fatta att det faktiskt finns folk som tror på det här, är dom helt pantade i huvudet eller? jag tror på vissa saker som är mysteriska, jag tror på Gud, men jag tror fan inte på healing! Finns ingen chans i världen att nåns smärta kan bli lindrad och till och med borttagen av en sten!

Folk tror ju typ på vad som helst nu för tiden, verkar som om folk bara blir dummare och dummare. Jag tror på det jag ser i alla fall. Resten kan suga min k*k ifall jag hade nån.
Nu sitter jag och kollar olika skolor, vet inte om jag pallar gå kvar i Jensen. Hade ju hoppats på att Sanna skulle joina mig men nu blir det inte så, så då är det väl lika bra att lämna skolan bakom sig. Kollar just nu på Realgymnasiet iallafall, hihi. Blir säkert skitbra.

Nej men nu ska jag hjälpa Sofie att skriva ihop sitt cv, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0