Idiots don't fit in my world. They're not welcome.

Min dag har varit katastof. Det börjar med att tunnelbanan i Vällingby knasar så hela gröna linjen blev försenad, tack sl. Tack för att det händer just på dagen då jag har nationellt prov. Iofs var det i matte så brydde mig inte så mycket men ändå. Var framme i Thorildsplan 7 minuter innan dörren skulle låsas, sprang som en idiot. Alla stirrade haha men sket i det, ville bara in i det där klassrummet.

Del 1 och del 2 gick skitdåligt, del 3 ska vi inte ens snacka om. Jag orkade inte sen, så åkte med Sofia hem till Alvik och åt en köttfärspaj. Sen åkte jag till Fridhemsplan, träffade mamma och kollade på när hon åt, mys haha. Sen tillbaka till skolan för att ha möte med min mentor, biträdande rektor och typ nån specialpedagog. Tänker inte gå in på detaljer eller nåt, men fyfan vilket möte om jag får säga så.

Eller vafan, det här är MIN blogg och jag säger vad jag vill. Alltså enligt mig så finns skolpersonal där till för att hjälpa, inte för att vara otrevliga och oförstående vilket dem här var. Den enda ifrån skolan jag inte blev arg på var min mentor, de andra två kändes inte bra nånstans. Speciellt specialpedagogen som bara kom in i mitten av mötet och typ skällde ut mig för att jag inte hade varit hos en mattelärare .

Aja, skitsamma. Mötet slutade iaf med att jag fick med mig utskrivningsblanketter så jag fick ju som jag ville, hejdå Jensen säger jag bara. Har några saker kvar att lämna in och sen så skriver jag ut mig. Tänker inte ens vänta tills skolavslutningen, jag som skulle baka jordgubbstårta och allt. Skitsamma hahah. Kan äta jordgubbstårta med mamma istället haha! :D

Nu ska jag gå och äta nåt, peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0