Everything that shines aint always gonna be gold

Hejhej!
Jag har skitbra nyheter, haha. Men ska berätta lite om igår. Jag vaknade ju som sagt försent för att gå till skolan, så mötte Sanna i stan klockan 2 och åt en pizza i Skanstull. Mums säger jag bara! Sen så åkte vi till Skäris från ingenstans och satt och kollade på en fontän typ haha! Nej men vi satt och snackade osv så det var nice. Sen så åkte vi in till TC och träffade Melika, hade möte med henne och nu är jag och Rosanna pr-ansvariga för Duvetinte.se och hjälper till med bokningar åt La Familia!

Så om nån vill boka La Familia så säg till haha! :) Nej men nu har vi lite saker att jobba med som är kul, börja läsa och följa duvetinte.se så får ni se mer av det i framtiden!

Sen åkte jag hem, åt middag och satte mig framför datan.



puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0