Tack Nemo! ❤❤

Jag brukar alltid få frågan, vilka bloggar läser du? Som de flesta i min ålder följer jag mina vänners bloggar, och sen några kända bloggar. Mina favoritbloggar som är kända är Josef Peyre och Nemo Hedén. Nemos läser jag varje dag. Oavsett, hinner alltid med den bloggen. För att den är så annorlunda. Nemo är den ärligaste bloggaren jag vet. Jag älskar honom för det, älskar hans sätt att skriva. Anyway, jag skrev ett mail till honom efter att han bytte bloggdomän, för att jag hade sett vad folk hade kommenterat på hans inlägg på myshowroombloggen och jag blev så arg. Jävla patetiska fittor, ursäkta språket.

Iallafall så mailade han tillbaka, och la upp mailet på sin blogg! Tusen tack Nemo. För att du tog dig tid att läsa, för att du svarade. Det betyder oerhört mycket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint skrivet utav honom! :)



SV: Jag bor i stenhagen nu igen, förlåt för sent svar!

2012-03-11 @ 21:12:57
URL: http://awagardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0