Blääää

Bajs. Saknar ❤ så mycket men vi sågs inte idag. Aja, sånt som händer. Hoppas att du vet hur mycket du betyder för mig och hur lycklig du gör mig. Tack för att du är du. Du är bäst. ❤


Imorgon ska jag träffa Tim, kommer gråta floder. Förlorat två av mina bösta vänner inom så kort tid, fan alltså. Tim betyder så jävla mycket för mig, att inte kunna snacka med honom varje dag kommer vara skitjobbigt. Min bästis, han som ALLTID finns vid min sida ska flytta ner till Skåne, pallar ej.

Jag ska iaf städa imorn också pga rosanna kommer till mig på fredag 😊😊


Kommentarer
Postat av: Timeeboy

Kommer sakna dig som fan bästis!! :love:

2012-03-24 @ 12:12:55
URL: http://timeeboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0