Vet att jag sa att jag skulle sova men var bara tvungen att skriva av mig lite innan.

Till alla er som stalkar min blogg och sen vänder er om och snackar skit om mig - sluta vara så efterblivna. Tror ni seriöst att allt i min blogg handlar om er eller? Haha i och med att bloggen är min så handlar den ju antagligen om mig? 

Idioter. Ni är så efterblivna så det finns  inte. Helt seriöst. Ni borde fan känna er hedrade att jag dedikerar ett helt inlägg till er. Haha nu tänker alla hatare : " aa jag skulle aldrig skriva ett inlägg om folk som hatar mig haha asså jag skrattar bara åt dom blablabla" 

Jaa jag garvar också åt dessa patetiska människor men vadå? Om nån skriver nåt personligt såklart man tar åt sig, inget fel på det. 

Haha alltså det måste ju va nåt fel på er som kommenterar varenda inlägg och skriver nåt negativt, fattar ni inte att jag aldrig godkänner era kommentarer?

Aja GRATTIS nu har ni äntligen fått ett inlägg som är helt och hållet erat, feel free to comment. 
Dock inte säkert att jag kommer svara på era idiotiska kommentarer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0