Teeest

1. Lovar du att vara ärlig på varenda fråga? Aadå

2. Har du någonsin varit kär? Ja.

3. Var du tillsammas med honom/henne? Jaa

4. Är du kär nu? Njaa

5. Har du någon kille/tjej nu? Nej

6. Är du oskuld? Angår er inte

7. Om du inte är oskuld var det rätt kille/tjej som du förlorade den med? wei

8. Vad heter din första kärlek? Rami

9. Är du vän med honom/henne? Nej

10. Skulle du vilja bli tillsammas med honom/henne? Aldrig i livet

11. Har du haft ett seriöst förhållande? Aa

12. Vem är din bästavän? Chekka & Tim

13. Vem tänker du på just nu? Mig själv

14. Vad är hela ditt namn? Carmen Frida Julianna Castro Bergfors

15. Vem skulle du kunna dö för? Min mamma

16. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej

17. Är du avensjuk på någon just nu isåfall vem? Nej haha

18. Vilket land är du i från? Lite överallt haha

19. Någon snygg kille/tjej som du skulle vilja bli tillsammas med isåfall vem? Finns många haha, alla e fotbollsspelare med fruar tyvärr.

20. Om killen/tjejen som du älskade och sa att han/hon ville ta med dig på honom/hennes hemliga ställe skulle du följa med? Nej fett läskigt haha

21. Vem betyder mest för dig? Min familj

22. Vad finns på din högra sida? Ett bord en garderob ett fönster en massa saker aså

23. Dricker eller röker du? Aa

24. Vad är det sjukaste du gjort med en kompis? Ouff..

25. Är det någon vänskap som du saknar? Ja

26. Vad är det pinsamaste du gjort? Minns ej

27. Vad har du för underkläder på dig? ;)

28. Vem är din längsta vän? Alla mina vänner ska va korta som jag!

29. Vad är typsikt folk brukar säga till dig? Smurf, kortis, milanista

30. Vad brukar du då svara? de beror på vem d är hahaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0