Spela inte tuff, håll i hatten

Kan inte sova. Skriver av mig istället, funkar bättre. Jävla blogg.se app som inte funkar, skitsak. Musik, mörker och en trasig app på mobilen. Livet blir inte bättre än så. 
 
Allt går fel just nu. Det känns som det iallafall. Måste rycka upp mig, men vet inte vem jag ska snacka med, finns liksom ingen där just nu. Sofia åker till Sydafrika på tisdag och hon har nog med saker att tänka på. Saknar henne som fan. Saknar min bellis också. Inte sett henne sen nyår, fan vad länge sen. 
 
Jävla skolhelvete. Vet inte ens hur det kommer att bli alltså. Får se hur det blir med tiden. Just nu är det skit men ska inte klaga. Styr hållet mot varmare breddgrader snart, måste bara få med
mig chania! 
 
På fredag, så blir jag äntligen lugn. För att på fredag sitter jag äntligen i bilen på väg mot mitt hjärta, på fredag får jag äntligen träffa min bästavän igen efter tre månader.
 
Det är bara tre månader men det känns som 16 år. Som jag har saknat dig. Åh.
Överlycklig tjej! 
 
Idag fick jag nöjet att se min älskling Antonio Nocerino dundra in mål för Italiens räkning, tack baby.  
- ingen orsak, svarar han med ett leende. 
 
Nej jag är inte galen. Det är bara att jag gillar att drömma mig bort. Saknar min fina mamma som befinner sig i Tjeckien just nu. Mamita, kom hem snart. Jag behöver dig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0