Saker jag tänker på när jag inte kan sova

1. Att det lyser in ljus i mitt rum så att det blir ännu svårare att sova. Vad är grejen med det egentligen? Skitjobbigt!

2. Att chips är gott när man ligger i sängen men sen blir det jobbiga smulor plus att man känner sig som en fet val som ligger i sängen och äter chips.

3. Att jag skulle kunna gifta mig med Lorentz i Lorentz & M. Sakarias röst. Den är så jävla perfekt. Å andra sidan skulle jag isåfall lika gärna kunna gifta mig med en autotune maskin.

4. Numb/Encore av Jay-Z och Linkin Park är kanske den bästa låt som gjorts under min livstid.

5. Kanye West fångar mina känslor till 100 procent ibland.

6. Jag gillar Eminem. Han hatar/är arg på alla förutom Hailie. Som förövrigt är i min ålder och var jävligt söt som liten. För er som inte lyssnar på Eminem och därmed är efterblivna enligt mig så är Hailie hans dotter.

7. Varför ser man konstiga skuggor när det är mörkt? Fett skumt egentligen haha..

8. Nej Aleks, tjejer spelar inte alls för mycket. Det är samhällets snedvridna syn på mänskligheten som har fått er killar att bli överdrivet paranoida och tro att alla tjejer spelar balla.

9. Jag fick precis jävligt ont i magen. Det hugger liksom till ibland. För mycket chips kanske? Fyfan vad ont, åh.

10. Killar säger ena sekunden att tjejer inte kan nåt om fotboll och att det inte går att snacka med tjejer om fotboll och sen nästa sekunden säger dom, fan vad skönt att kunna snacka med en tjej om fotboll. Delade meningar, fördomar eller bara dubbelmoral? You tell me.

11. Jag lyssnar på backstreet boys när jag inte kan sova. Nicks röst är fin. Förresten så har han varit tillsammans med Paris Hilton.

12. Angelo sa nyss till mig att han också tänker vara hemlighetsfull. Är det bra eller dåligt? Haha..!

13. Varför sjunger Robyn ALLTID om en kille som lämnat henne? Seriöst? Alltid olycklig kärlek med den tjejen. Dålig fantasi eller svårt att komma över exet?

14. Te extrano, charrito.

15. Rebelde är den bästa mexikanska telenovelan jag har sett. Jag älskar Roberta och Diego haha!

16. Har ont i händerna nu.

17. Palla skriva hejdå när jag kommer öppna upp bloggen igen om 10 min.

18. Aja säger hejdå för nu ändå.

19. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0