Minns du?

E största fittan som har gått på denna jord snackat fett om massa grejer inte stått för mina ord. jag betedde mig som skit när du ändå va så go´ gav mig kärlek den ända drömmen o ja slängde alltihop. fan nu hänger allt ihop ja känner mig så keff skulle vilja vända tiden o ba ändra det som skett nu när sorgen förfyller mig jag vet att jag skyller mig själv jag spelar inte offer det e inte synd om mig de dig som de e synd om för de som jag bevisa om, i de som världen visa för oss ingen går o lita på ja jag ville ba va den som fick dig känna trygghet men gick bakom din rygg o misslyckades helt. säg mig hur? hur gick de till? ja har svårt att sitta still när jag vet att de va otrohet som splittra din familj du ska veta att jag ångrar allt de keffa som har hänt för när jag förlora dig förlora jag min bästavän..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0