Återigen är min ekonomi på topp!

Fick precis ungefär 2 lax insatta på kontot så det känns skönt. Lite mer pengar att leka med! Vi får se hur det blir med mina planer idag förresten, Melika skulle göra nåt annat så vi ska ses imorn istället. Just nu ligger jag i soffan och väntar på att Malvina ska bli klar i duschen så jag också kan duscha.

Sen ska jag till Rojin och hämta mina solglasögon och hörlurar som jag saknar! Har behövt använda ett par hörlurar som varit spräckta nu så saknar mina vanliga som funkar bra!

Sen ska jag och Malvina till Ikea tror jag, vi ska till barkarby outlet iallafall. Shoppa lite där haha och sen till jakan för jag måste till ett apotek.

Plus att jag behöver kläder. Sommarkläder. Och nytt smink.
Snart kommer jag vara pank igen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0