Traktens svagaste kan växa upp till ortens favorit

Varför kan jag aldrig sova på nätterna? Har kollat på nästan alla anaginas videos, Annaellinors filmer också. För er som inte vet vilka de är så sök på youtube, dör haha. Lyssnat sönder alla låtar på min favorit spellista på mobilen, hela Aleks album och alla Allyawan låtar jag har på mobilen. INGET hjälper. Och med tanke på att jag är dum i huvudet och råkade spärra min andra mobil så kan jag inte ringa någon. Ska fylla på den här mobilen imorgon (idag fast senare) om jag har tid. Vet inte vad fan jag ska göra för att somna. Det är skitvarmt i mitt rum men har öppnat fönstret och har knappt några kläder på mig så vet inte vad felet är. Åååh. Lördag imorgon, äntligen. Vet inte vad jag ska göra, vi får se. Ska försöka sova lite nu, om jag inte lyckas så märker ni garanterat det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0