Just an everyday problem

Har aldrig varit någon som har tänkt på något sånthär som våra i-landsproblem och sånt men jag bara började tänka på det mittiallt, att medan jag t.ex halft börjar gråta för att jag inte hittar min kameraladdare kanske något miniskidi i afrika gråter för att hennes pappa dog eller för att hon inte har ätit något på flera dagar.. Och medans jag blir irriterad att alla extra combopoäng är i vägen för frukterna när man spelar fruitninja kanske någon i AFRIKA är ''irriterad'' för att deras hus gick sönder i en storm, haha okej men yes, you get it. Tycker vi alla borde bli bättre på att vara himla tacksamma över det vi har och inte bara klaga hela tiden, nog för att jag själv gör det 24/7 men iallafall. Så, det här är iallafall vad jag tycker, tänk på det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0