Jag har inte bloggat för att..

För det första så har jag befunnit mig i en lägenhet på Majorstuen i Oslo som knappt hade internet, och pallade inte sitta framför bloggen de gånger då internet funkade. För det andra så har jag haft bättre saker för mig. Norge är roligt, men tror inte det är för mig. I alla fall inte just nu men man vet aldrig, kanske snart. Igår så spenderade jag iaf kvällen på nån krog med Chania, sen träffade jag sjukt många chilenare på samma krog. Egentligen så är det ganska konstigt att man bara kan kolla på varann och se att man pratar samma språk haha! Men det är alltid roligt, älskar att snacka spanska med nya människor osv. Efter kanske en för många vodka/battery drinkar så begav vi oss hem till Robin och Pontus, två snälla pojkar från Skellefteå. Och där vaknade jag upp idag, i en soffa med en söt pojk bredvid. Äh. Jag skojar bara. Eller? Ni får en fin Norge bild iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0