Imorgon

Imorgon går det ett tåg till Stockholm från oslo klockan 13:09. Förhoppningsvis så befinner jag mig på det. Om nån annan ska åka samma tåg så hojta till, kan vara roligt att ha nån att åka med! Sist jag åkte Sverige - Norge sträckan så var jag ju med Chania, plus att vi åkte buss. Jag föredrar bussen men tåget är ju snabbare.

Väl framme i Sverige så ska lite saker ordnas upp, och sen så ska jag återigen bege mig. Gillar inte Sverige så mycket för tillfället. Drar hellre nån annan stans då.

Idag ska jag inte göra så mycket, eventuellt träffa Hamodi och hitta på nåt roligt men vi får väl se. Somnade runt 8 tiden imorse så är rätt så trött faktiskt..Vänt på dygnet helt! Så kan det bli haha.. Nej men vi får väl se hur tågresan går, förhoppningsvis så går allt jättebra! :)

Har också nåt att berätta som jag inte tänker gå ut med riktigt än, men snart kommer detta vara en helt annan typ av blogg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0