Frågor jag ännu inte besvarat!

 

Vad gör du helst en sommardag då du är helt ledig? - Jag umgås med mina kompisar, solar och tar det lugnt. På kvällen kanske vi krökar lite (mycket).
 Tycker du om nån? - Ja det gör jag väl.
 Vad har du för framtidsplaner? - Flytta från Sverige, nåt spansktalande land eller USA, plugga och sen jobba med ungdomar eller nåt annat roligt.
 Har du alltid varit svarthårig? - Nej, har haft rödbrunt nångång länge sedan och rött en period
 Vad är det värsta du vet en person kan göra? - Gola till polisen, skj. Nej men vet inte, typ mörda en person och/eller otrohet.
 Ångrar du nåt du gjort? - Kanske att jag kunde fått mycket bättre betyg från högstadiet om jag hade pluggat, men gjort är gjort, sånt kan man inte gå omkring och fundera på!
 Har du växt upp sen högstadiet? - Ja det har jag väl, jag har mognat som person men det gör man alltid oavsett hur lång tid det gått. Mognar varje dag!
Hur många paket röker du om dagen? -Haha, kanske ett halvt paket om dagen
 Dina 5 bästa vänner? - Dom som står mig närmast vet nog vem dom är, jag klarar nog inte av att välja 5 :)
 Om du skulle börja en sport, vilken? - Dansat har jag ju gjort i flera år, inte så aktivt hela tiden men det är en sak jag önskar att jag skulle orka och ha tid med!
 Motionerar du ofta? - Nej det gör jag nog inte, cyklar ju emellan åt men är annars en ganska så lat person, iaf på sommaren, haha
 Äter du nyttigt/onyttigt? - Något där emellan antar jag, jag äter ju inte godis eller skräpmat varje dag men jag tänker heller inte påstå att jag äter nyttigt
 Vart skulle du helst resa om du fick välja? - New York tror jag!
 Vill du gifta dig och ha barn? - Gifta mig är jag inte så säker på att jag vill göra, men barn vill jag nog ha nångång i livet.
 3 saker du absolut inte klarar dig utan? - Musik, kompisar & kläder
 

Kommentarer
Postat av: Moira

vart fick du frågorna ifrån, det är ingen som har frågat

2012-07-20 @ 21:20:43
URL: http://instaprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0