En miljon idioter

Jag fortsätter att förundras över idiotin i denna värld? Är människor verkligen så korkade som de verkar eller är det bara ett enda stort jävla spel? Jag har flyttat runt halva jävla Uppland, bott utomlands två gånger och människor är fortfarande lika efterblivna. Fulla av hat och dubbelmoral. Palla hata de som har det bättre än er. Alltså okej, barnen i Afrika som knappt har mat kan väl hata på typ Bill Gates, det fattar jag också. Men att man hatar nån som går i samma skola som en bara för att den personen har en finare mobil, jacka, väska. Så fucking onödigt. Alltså folk.. Och speciellt brudar. Hata brudar. Psykopatiska fanskap som bara ställer till med besvär. På tal om brudar, ska berätta en rolig sak sen. Nu ska jag ringa efter pengar, adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0