Är du g eller spelar du, gangster vad menar du?

"moira" : fast min kommentar blev ju godkänd automatiskt, hur kommer det sig om inga andra blev det o: undrar bara, verkade lite skumt :)
Och jag bor inte ens i Storvreta.. Jag vet inte riktigt om du aldrig har lärt dig att ip spårare inte visar exakta adressen, utan bara den närmaste internet-försearen. Så även om du hade fått fram en adress hade det inte varit min :) Du behöver inte leka James Bond. Det är inte charmigt att ljuga, vännen.
 

Hej, idiot. Det här är den bästa dagen i ditt sorgliga lilla liv. Vet du varför? För att du får ett  alldeles eget inlägg på min blogg fastän du inte förtjänar det. Och jag gillar välgörenhet ibland.
Förstår att du försöker framställa dig själv som smartare än vad du egentligen är, men snälla, det är enklare för alla om du bara håller dig där nere på din egen efterblivna nivå och inte slänger ur dig sorkshit som du säkert inte ens själv förstår betydelsen av.
 
Din lilla kommentar blev inte godkänd automatiskt, utan jag har nåt nytt och banbrytande som heter iPhone (googla om du inte förstår) och där finns det en app (återigen, googla vid förvirring) som är kopplad till blogg.se! Om man får en kommentar på den appen och trycker på den så blir kommentaren automatiskt godkänd. Det var vad som hände, och okej fröken Jag-är-datanörd-och-har-inget-liv.
 
Tror du jag bryr mig om vart du bor? Tror du jag ens bryr mig om ditt patetiska försök till att få mig att förlora läsare. Alltså snälla, sköt ditt eget liv. Och det är snarare du som ljuger när du skriver ett falskt namn, bloggadress, email. Var lite modig och skriv ditt riktiga namn så kan jag ju skriva till dig på facebook istället, vännen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0