ÅH HERREGUD!

Med risk för att låta som världens största fjortis, jag darrar just nu. Varför? Jo för att jag bytte från MTV till kanal 5, där det är Keeping up with the kardashians. Dom ska typ boxas mot en massa okända människor för välgörenhet, alltså folk som betalat för att boxas mot dom och pengarna går till välgörenhet. Den första som skulle boxas var deras styvpappa, Bruce och han vann sin match så de va inte värsta grejen. Sen var det min älskling Robs tur och mitt hjärta slog skitsnabbt för hans skull. Och killen som han skulle boxas mot va värsta psykopaten asså han ville verkligen skada Rob, jag lovar. Alltså han slog typ sönder han, till o med när bebis låg ner så hoppade han på honom! Asså skakar, nu börjar det igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0