Om mig (för nya läsare)

Jag heter Carmen 'Carmelita' Castro Bergfors som ni redan vet och föddes den 2 september. Mitt största intresse är dans! Har dansat sen jag var liten, men när jag träffa på min kusin vid 6 årsåldern så blev dansen en större plats i mitt livför vi har dansat tillsammans sen vi var små skitungar haha. Annars så gillar jag att umgås med mina kompisar och min familj. Jag har dom bääästa vännerna man kan ha och det är helt otroligt, har mina närmaste och dom jag behöver! Jag både älskar och hatar vintern för tycker det är fett mysigt med snö men hatar kyla. Visst kan det vara lite mysigt ibland men nää, föredrar sommaren helt klart! Då man kan bada och allt möjligt.. Jag går i Jensen Västra som är en helt okej skola! Och så kan jag inte leva utan min älskade mobil!


image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0