Kan fortfarande inte sova.

Seriously, vad är det för fel på mig? Är det bara jag som inte kan sova? Eller aa, ser ju på fb att det är andra som är inloggade. Men vad ska man göra haha. Ska vara vaken så länge jag pallar, sen imorn går jag bara upp snabbt till rätten. Är så sjukt sugen på en cola. Och en cigg, men ska fan sluta med det där nu!
Anyways, sitter och kollar på gulliga hundar på blocket & lite andra sidor. Kanske blir en tillökning i familjen inom kort, vem vet? ;)
Hittade precis en amstaff för 500, baaam. Älskar ju dom hundarna, så sjukt underbara och mysiga. Hittar en massa fina saker på nätet hela tiden, gäller bara att få föräldrarna att betala också.. (a)

Måste säga att jag bara äääälskar mina cambilder..HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0