Goodniiight!

Hej fina bloggisen! Har varit hemma ett tag men inte pallat blogga för jag har haft världens jobbigaste huvudvärk! :(
Ni anar inte, så jävla ont! Iallafall, idag åkte jag till skolan. Började 8, hade religion. Sen hade jag svenska men hade glömt min bok hemma så hade inget att göra så efter ett tag gick jag och Marcus till ica och köpte sallad. Men sen när vi kom tillbaka och satt och åt den så kom läraren och sa till oss osv så vi hann inte äta så mycket. Sen hade vi historia, redovisningar. Jag kunde absolut ingenting, jag typ sökte på wikipedia om det jag skulle prata om 5 sekunder innan jag sa det, stod seriöst med min iphone och googlade medans jag stod framför klassen HAHA.
Sen slutade vi, jag och Marcus åt färdigt våran sallad och sen drog vi till Stadshagen för att köpa cigg. Sen åkte vi till Solna Centrum och satt där, rökte, chillade, snackade om grejer. Sen tog vi bussen, han åkte till jobbet och jag åkte till Solna Station för att ta tåget. Sen kom jag hem, hade sån grov huvudvärk så gick och la mig direkt i sängen. Eller nej, snackade med Tim också i telefon ett tag innan jag gick och la mig.
Sen kom mami och väckte mig, så jag vaknade, åt middag osv. Sen har jag pluggat lite, börjat förbereda mig för en spanska prövning och skrivit engelska redovisning till imorgon. Nu är jag sjukt trött, ögonen svider och har grov huvudvärk. Ska ta ett bad och sen sova.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0