Godmorgon igen!

Som sagt, är uppe alldeles för tidigt haha. Eller ja, nu är jag ju inte det men jag var det. Sover hos Tim den här veckan, och han går ju upp tidigare än vad jag gör eftersom jag har sen vecka. Så han skulle gå upp typ klockan 6 och jag skulle gå upp kl 8. Sen så vaknar jag typ halv sex och kan inte somna om! Fick panik haha ba, neeej jag ska sova i 2 timmar till juuu!
Men sen gick jag upp iallafall och åt frukost med tim, sen har jag fixat mig och så och typ gjort allt som jag gör på morgonen. Var klar vid typ sju, och Tim åkte halv 8 så har bara chillat här sen dess. Nu börjar det äntligen hända nåt iallafall, min buss går om en halvtimme så ska bli skönt att faktiskt göra nåt även om det bara är att sitta på bussen.
Ska träffa Erica inne i stan, typ vid skolan så ska vi gå och köpa nåt att äta och sen ska vi sitta och plugga inför samhällsredovisningen. Får se hur det går haha :) Nejmen ska göra mitt bästa !
Vad mer händer idag, ska till bromma blocks med Tim senare, och sen ska vi väl bara dra hem. Blir mysigt haha. Tim skulle kolla efter nån mössa och jag hittar säkert också nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0