Frågor del 2

Hur är du som person?

- jag själv tycker att jag är glad, pålitlig och lojal, ser saker och ting på ett positivt sätt men så klart så kan jag också bli arg och då är jag inte den snällaste i världen.

Vad tycker du mest om att göra?

- Jag tycker om att ha kul, jämt måste jag hitta på saker. Ut med vänner, grillningar, fester, dansa, jag gillar att leva livet om man säger det kort.

Hur fixar du ditt hår?

- Borstar, plattar, baaam de färdigt..?

Har du lösnaglar? för i vissa bilder är dina naglar långa och i andra korta?

- Nej jag har inte lösnaglar, jovisst jag har haft långa naglar med så bryts dem och då klipper jag dem.

Vilken svordom använder du mest om dagen?

- Fitta, hora, cp (om det räknas)

Vad är din favorit sport utan dans då?

- Fotboll men bara att kolla på.

Gillar du någon?

-  Jag gillar en massa människor. Men om det nu handlar om kärlekssammanhang så neeej, eller jo kanske..

Är du nöjd med ditt utseende?

- Ja det kan man säga, det finns folk som födds med två huvuden eller varit med om olyckor som gör att man inte ser bra ut. Så jag kan inte klaga.

Vem kan du lita mest på?

- jag litar nog mest på min mamma & pappa, men så har jag mina underbara vänner som jag kan lita upp till 110% på.

Är du ihop med någon?

- nej det är jag inte

Jag älskar verkligen din blogg, hur gör du den så bra?

- gulligt och tack, haha jag gör inte så värst mycket jag gör det helt enkelt på mitt sätt hehe.

Vem litar du mest på? Amanda eller Tim, Tim eller Sofie, Amanda eller Sofie?

- Tycker frågan är onödig och så ser det bara uttjatat, men så svarade jag på en liknande längre upp. Litar på alla dom lika mycket, vad äre här för fråga?

Bästa djuret?

- Hundar.

Vilka bloggar läser du?

- Jag läser mina vänners bloggar och sen Bave Amin, Kenza, Melika(duvetinte).

Vad är viktigast för dig kärlek eller vänskap?

- Jag tycker att båda är viktiga och dom hänger ihop, jag tycker att kärlek och vänskap är lite två i ett. I kärlek finns vänskap och i vänskap finns kärlek. Däremot om det handlar om att man måste välja sin kompis för sin kille så är det ju annat. Jag själv skulle inte kunna välja bort någon därför kan man istället förenas alla tillsammans och ha det bra så.

Varför bloggar du?

- Jag gillar att blogga, kunna skriva ut sig när man vill eller skriva det man tycker. Min blogg handlar om vad jag känner och gör. En såkallad egen ruta. Mitt ställe där jag gör vad jag vill kan man säga den friheten med att blogga gillar jag.

När började du att blogga?

- För mer än ett år sen minns inte riktigt när .

Hur är du i skolan?

- Olika på olika dagar ibland hype ibland seg.

Vad är din favorit glass?

- Piggelin, päronsplitt, twister och mcdonaldsglass (mcflurry)

I Vilket land skulle du vilja vara i just nu?

- Thailand

Om du kunde byta namn vilket skulle du byta till?

- öh, vet inte..

Nämn en snygg kille?

- chris brown

Har du någonsin pruttat?

- aa? haha cpfråga

Vad är du just nu?

- Sugen på godis & mcdonaldsglass.

Kan du rapa uatn att drycka något?

- Eh, vet inte?

Vem brukar du vara med mest?

- Amanda

Vad föredrar du att ta kort eller vad med på kort?

- beror på hur man ser ut när kortet ska tas. Nej men jag tycker jag ser bättre ut i verkligheten än på kort.

Vilka språk talar du?

- spanska, engelska, svenska och några ord på andra språk. Men det räknas väl inte? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0