Bun down di system

Hade fan glömt bort hur mycket jag hatar SL! Alltid förseningar, inställt osv. Orkar inte, ännu en bra anledning till att börja på internat! Blev varken skola eller rättegång för min del idag, pallade ej pga att jag dygnade nästan. Tänkte ju dygna med Amanda men sen somnade jag vid 4 tiden. Sen väckte mamma mig när hon drog, sen sov jag till typ 12 tiden. Min buss gick 12.45 så de vart fett stressigt, sket i att sminka mig gick bara till bussen . Gick till espresso house och köpte "frukost". En bulle och en cookie, mumma!

Sen drog jag till jobbintervjun, kändes fett bra! Sen till tåget som SJÄLVKLART var försenat. Tack
SL. Nu ska jag göra mat, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0