Amanda Linnea Nunez

Den här bruden har jag känt jävligt länge, vi har ätit allt möjligt tillsammans, vi har dansat tillsammans, vi har bajsat tillsammans, vi har gråtit & skrattat tillsammans. Vi har bråkat men endå blivit sams nästa sekund. Vi har delat så sjukt mycket tillsammans! Vi har så många minnen som kommer följa med mig ner till graven. Det är obeskrivligt hur mycket den här tjejen betyder för mig, går inte att skriva ner med ord. Hon är den personen som alltid stannat kvar när alla andra gått, den som alltid funnits där för mig, den som alltid får mig på humör! Baby jag säger inte att du är färgen i min svartvita värld som alla säger, för du är unik, du är mycket mer än så. Hoppar du hoppar jag, är du ledsen så är jag. Jag kommer alltid finnas där för dig oavsätt vad och det vet du, håller hårt om din hand. Det finns inget som håller föralltid, men när jag kollar på dig så känner jag ordet, föralltid i hjärtat. Inte ens döden kan skilja oss åt, jag älskar dig världens bästavän.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0