Äh, vet inte

Vet inte om jag ska på rättegången eller inte, saknar typ min skola lite. Mh, det gör jag.
Men kan fan inte sova och ska upp om 4 timmar. Nice va? Skitsamma, får väl dygna eller nåt..
Pallar inte bry mig men kommer vara DÖD imorn i skolan. Så då kanske jag hellre drar på rättegången. Åh, det är så jävla svårt att vara jag! :(


Men samtidigt vill jag vara där och visa mitt stöd. Och det är alltid roligt att vara med mitt hjärta och Jonathan, även om det är på en rättegång. Jag skulle gå på båda men problemet är att rättegången börjar 9 och min skola slutar 11. Så ni fattar nog att jag inte hinner..

Vi får se helt enkelt.
Ciao

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/3039872/images/2012/pic_186901929.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0