2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Haha vet inte, ja säkert.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga nyårslöften förra året.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja.

4. Dog någon som stod dig nära? Ja.

5. Vilka länder besökte du? Thailand,Malta, Spanien, England, Andorra.

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Vet inte faktiskt.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Ojj..15 april minns jag varje år. Sen vet jag inte riktigt.

8. Vad var din största framgång 2011? Skolan, jobbat upp mina betyg som fan.

9. Största misstaget? Inget jag tänker nämna här.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja haha.

11. Bästa köpet? Mina tjocktröjor som jag älskar. Alla milansaker. Mina älskade iphoneskal .

12. Vad spenderade du mest pengar på? iphoneskal, kläder, smink, cigg.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Dynamite, Galen, Vi var barn då, Span på mig, alla låtar ifrån Aleks album, alla låtar ifrån Labyrints album, Danza kuduro.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Var väl ungefär likadant.

16. Vad önskar du att du hade gjort mer? Spenderat mer tid med mina föräldrar, varit med min bror mycket mera.

 

image description

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Hatat på såna som själva är hatare, hamnat i bråk mindre kunde jag ha gjort.

18. Hur tillbringar du julen? Hemma med familjen.

19. Blev du kär i år? Ja.

20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl

21. Bästa boken du läste i år? Ingen aning.

22. Största musikaliska upptäckten? Åh herregud. Jag vet inte. Lani Mo, Allyawan. Finns många mer men kommer inte på just nu.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Minns inte, haha.

25. Något du önskade dig men inte fick? Minns inte heller.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Åh herregud. Var hemma firade med family, blev bjuden på fest i flempan hos ali & co som skulle fira mig med tequila. Allt som allt en ganska bra födelsedag.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, såklart.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Vadå stil?

29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner och min familj.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha ojoj. Vet faktiskt inte. Min älskling Prince såklart, finns mer också.

31. Vem saknade du? Alejandro, Sanna, Chekka.

32. De bästa nya människorna du träffade? Typ Sabina, Sonja, Cindy, Matti, Bella.


SAMMANFATTNING AV ÅRET

Hur har året 2011 varit för dig? Helt okej.

Bättre än förra året? Vet inte, nej tror inte det.

Har du träffat några nya vänner? Ja.

Någonting du aldrig kommer glömma från 2011? Malta, Thailandresan såklart..Herregud vad mer, alla dagar med mina underbara vänner. Midsommarlatino 2011 var och är ett av de roligaste minnena i mitt liv.

image description

Har du flyttat under år 2011? Yes.

Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja, flera stycken.

Isåfall vilken? Hahah som sagt många.

 

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2011? Det har gått upp och ner.

Har du varit kär? Ja.

Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja.

Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja.

Har du haft ett hemligt förhållande? Nej.

 

 

SORG&HÄMND

Har någon i din närhet tagit självmord? Ja.

Har någon i din släkt avlidit? Ja.

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Ja.

Har du varit i slagsmål? Ja.

 

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? Ja absolut.

Isåfall vad? En massa saker.

Har du skämt ut dig? Ja fyllekvällar.

Har du ljugit för en vän? Ja vita lögner nån gång.

Har du varit ute en hel natt? Ja.

Har du blivit tagen av polisen? Inte det här året.

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja.

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Ja.

 

image description

SKOLAN&FRITIDEN.

Har någon varit elak mot dig i skolan? Nej.

Hatar du någon i din skola? Hatar ingen där men finns folk jag ogillar.

Har du gjort något framsteg? Ja.

Har du haft alla rätt på ett prov? Ja.

image description

 

 

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? Aa.

Har du förlorat en vän? Ja tyvärr.

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja.

Har du gått bakom ryggen på en vän? Ja men det var endast för att hjälpa den personen och den personen har tackat mig för det i efterhand.

Har du ljugit för en bästavän? Mina bästavänner vet på en gång om jag ljuger hahaa.

Har du många killkompisar? Ja.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0