Vaniljbullar + Sebastian

Blir nog inte bättre än så, bästa kombinationen. Vaknade idag av att Sebastian hjälpte mamma bära upp en ny soffa till vardagsrummet, haha. Hörde hans röst direkt när jag vaknade och ba..öh say what?
Nej men sen så kom han in till mig, vi snackade och så. Min kompis Sam laddade upp bilder på sin facebook igår på bullar så jag frågade Sebastian om han också ville baka bullar, hehe. Söndagar har typ blivit våra bakdagar, love! ❤
Han sa ja iallafall men mamma ville äta lunch först innan vi stökade till i köket så vi kollade på Jersey Shore ett tag först. Sen så började vi baka osv och då skulle bullarna jäsa i en och en halv timme så vi kollade på Lilo och Stitch, hihi! Älskar barnfilmer och brukade alltid kolla på den när jag var liten och det gjorde han med så det var skitkul vi typ skrattade ihjäl oss.

Sen så var bullarna färdiga och då kollade vi på Ice Age och åt bullar ! Det var lika roligt att kolla på den, jag tror att även fast man fattar när man är liten så förstår man ju alla skämten mycket bättre nu när man är äldre så det var verkligen askul! Sen har jag typ sovit haha. Och laddat ner nya appar till min mobil. Imorgon har jag tydligen nåt prov, fuck my life. Hade ingen aning och är för trött för att plugga. Nu ska jag sova, GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0