Update

Hejhej, nu sitter jag och kollar på Jersey Shore på datan, älskar dom gamla avsnitten från första säsongen och sen ska jag kolla på den fjärde säsongen också när dom åker till italien. 2an och 3an är uttjatade på mtv för länge sen så orkar inte. Jag tänkte ringa Banaz också och höra om hon vill ta en promenad bara runt i kvarteret, saknar henne redan min fina kurdi. Hihi det är ba kärlek! Aja får se om hon vill det annars tar jag nog en promenad själv och ringer upp nån eller nåt. Vi får se helt enkelt haha. :)
Är bara sjukt uttråkad nu, JS är ju roligt och så men iaf har typ kollat på det sen sextiden.
Skriver mera sen när jag vet vad som händer, puss



image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0