Släpp egoismen för tillsammans är vi starkare!

Hej sötisar. Sitter på cityterminalen och väntar på bussen som går om 100 år som vanligt. Är skitlack, missade den med 1 minut! Så nu får jag vänta tills klockan 8 på bussen, wihuuuu. Längtar tills jag får flytta, helt ärligt. Inte för att jag vill flytta men bara för att det kommer bli så mycket lättare att ta sig till skolan vilket är det enda jag bryr mig om just nu. Försöker satsa på skolan iallafall, får se hur det blir.

Idag hade jag matte och religion, på matten så satt jag och Karoline och snackade bort tiden som vanligt. Är så oerhört glad för din skull, stort grattis! ❤
Sen hade vi prov på historian, fml. Seriöst, tycker inte jag har lärt mig ett skit och jag tycker att det är alldeles för tidigt för att ha prov men samtidigt skiter jag i vilket. Har vi prov så är det lugnt, har vi inte prov så är det också chill. Men det var vissa i klassen som (as always) sa att dom skulle klaga på att vi hade prov osv och jag sa att ja om ni gör det så kommer jag hålla med, kommer backa upp er men det var såklart ingen i klassen som vågade säga ett skit när det väl var prov. Helt onödigt haha, aja vad ska man göra?

Nej nu ska jag försöka ringa mamma igen, hon är typ försvunnen och svarar inte på luren.
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0