CPDAMP

Men är inte som alla andra töntar, tänker inte dela med mig. Coolt va? Imorn ska jag dra med mig nån på en shoppingrunda. Är sjukt röksugen också, bajs. Längtar till sportlovet, då flyttar jag till min baby. Hihi, nuttis. Aja, iallafall så ska jag gå in till mamma snart och be om ursäkt för mitt damp, sen ska jag bada och sova. Ska be henne lägga in pengar på mitt konto & köpa en bussbiljett tills imorn också.

Jag tänkte gå till skolan imorn pga att jag har en redovisning i engelska men nu är Josefin sjuk, så vi ska fråga om vi får skjuta upp den tills på torsdag, annars får vi improvisera. Men tror att imorn ser ut såhär:
Ungdomsmottagningen, skola, shopping, hem, kanske pierca mig om E kan. Kommer vara skiiiitnervös hihi, omfg. Aja, hon kanske inte ens kan.

Skriver mera sen, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0