Äntligen helg!

Tycker inte ni också att det bara är så sjuuuukt skönt med helg? Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, vaknade runt tolvtiden och sen låg jag kvar i sängen jättelänge och läste kingsize. Sen åt jag lite "frukost", en mazarin och en och en halv kexchoklad. Känner mig så sjukt nyttig! ;) Värsta förebilden ju? :)
Sen drog jag med mami och Stefan till Elgiganten för att köpa en ny plattång till mig och sen skulle dom in på bauhaus också. Det blev en babyliss ipro nånting och jag är jättenöjd. Har hört av andra att den är bra och det är typ både platt och locktång vilket är bra i guess? :) Sen kom vi hem, och så har det varit lite matlagning osv. Åt precis middag och det var skitgott, thaimat!
Nu sitter jag och laddar ner musik till min mobil samtidigt som att jag väntar på att Sebastian ska ringa mig, vi ska kolla film eller nåt. Myyys, har iaf köpt chips och salta pinnar och godis och vi kanske drar till ica en gång till vem vet? Fast det är så kallt så vet inte om jag pallar haha. Aja, skriver väl mera sen!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0