kom precis hem

var ute inatt, först träffa jag Emma i tc, sen mötte vi upp amanda i kungsträdgården, vi kollade på Mohammed Ali och Fille, aleks, ison, mfl och skrek sönder min hals alltså fick lyckorus när först alpis, sen FILLE kom ut på scen, jag dödade alla med mina skrik haha tycker synd om dom som stod runt mig.

sen taggade vi till backstage ingången och väntade på att dom skulle komma ut, väntade i typ en halvtimme alltså. sen till slut kom södra sidan ut, sen ison, sen aleks, Fille och mohammed Ali ut samtidigt!

Husam var där också, fyfan så fin han är. sen gick vi och mötte Siva o hans kompis vid fridays, ville bara hälsa snabbt o så.

sen drog vi till amandas hotell, vi chillade galet där en stund, snackade om att möta alpis ute men det blev inte av, sen så ringde jag macki och så bestämde vi att vi skulle till jakan.

sen så åkte vi till jakan med nattbussen som tog 2 och en halv timme för att bussen fick motorstopp nånstans så vi fick vänta på ersättningsbuss.

sen när vi kom fram så fick vi gå hela vägen till höjden för att möta macki, Nicke o aria sen chillade vi inne o så.
sen drog vi tjejer hit till mig och nu ska jag sooooova!

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0