Den andra september

om några veckor fyller jag år. den andra september för att vara exakt. här kommer min önskelista.

pato, nocerino, boateng, hela milans lag utanför mitt hus, som sjunger ja må hon leva på italienska, en resa till mexiko, Spanien, Cypern eller nåt annat mysigt ställe, ett paket vita prince, en gullig tändare, en normal pojkvän som inte är helt jävla efterbliven, den där killen som är så snygg och jobbar på Coop, en appletini i sängen när jag vaknar, jordgubbstårta, den där väskan från topshop, en ny iphone, svart den här gången, jacka från zara, en ny laptop, chania, att nån ger en viss brud en fet smäll i ansiktet, en vodkaflaska, en tequila shot och en massa cash.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0