Skulle ju berätta lite också..

I fredags så åkte jag först och träffade Emil, vi snackade ut lite. Sen åkte jag hem till Sofia och pratade en massa med henne, den bruden är så skön liksom. Ni anar inte hur mycket vi skrattade, vi beställde hem mat och cigg från östermalm för 340 spänn! Galna är vi men aja. Sen på kvällen så åkte jag in till stan med min bebis och kollade på bio. Det var skitmysigt, älskar varje sekund jag spenderar med honom. Kom hem från det vid midnatt ungefär, tog en dusch och sen somnade jag direkt.

Idag vaknade jag runt halv 2 eller nåt, gick upp och gjorde lite mat, fyllde på luren med pengar och lite sånt. Blir så trött på omogna människor också. Bete er som eran ålder fan , ni skämmer ut er. Och tro inte att jag är rädd för att säga det i erat ansikte, fucking barn! Speciellt en viss person som också brukar läsa min blogg, ett stort FUCK YOU till dig. Fyfan, du är precis sån som A sa att du var. En falsk bög. Så snälla dra åt helvete , jag spottar på dig. Du är så fucking omogen, snälla jag BER dig säg nåt framför mig. Kolla mig i ögonen och säg det du sa på sms, idiot.

Aja, iallafall. Imorgon ska jag fira saknade Natasha som har fyllt år! Vi ska på bio och så, det kommer att bli jättekul. Har saknat henne sjukt mycket! Ska träffa Sanna innan det också, äntligeeeeen! Saknar dig varje dag Sanna.

Men nu ska jag sova, ber om ursäkt till er övriga läsare för mitt lilla damputbrott där uppe, menar inget illa mot er som inte har gjort något. Den personen vet mycket väl vem han är. Vill också påpeka att jag inte alls har nåt emot homosexuella.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0