Inter - Genoa

Hejhej, sitter och kollar fotboll. Det är Inter - Genoa och i nuläget står det 3-1 till Inter. Halvlek nu, så vi får se vad som händer i nästa. Senare ikväll blir det mer fotboll, Juventus - Napoli som sänds på tv4 sport 20.40 och innan dess är det Club Calcio som är 20.00!

Imorgon har jag programdag, så jag börjar tidigt och slutar någon gång vid 12, nice. Sen ska jag hem och reda ut lite saker och sen ska jag in till stan och träffa Rosanna i nån timme. Men nu börjar matchen igen, ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Det ska jag absolut göra! Lägg till mig på facebook så kan jag höra av mig någongång om jag åker dit! :D

2012-04-01 @ 20:48:10
URL: http://awagardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0