Dagens

dagens låt: Aki - när pistolerna pratar
dagens frisyr: utsläppt, oborstat (försov mig)
dagens smink: inget alls.
dagens klädsel: jeans, linne, tröja över linnet.
dagens planer: plugga, plugga, duscha, sova.
dagens vill ha: Sanna i min skola
dagens saknad: F
dagens tråkigaste: att F hörde av sig
dagens finaste: Karoline
dagens kram: Marcus
dagens humör: trött som fan
dagens mående : trött, pallar ej, trött på livet
dagens borde: städa, plugga
dagens parfym: Bruno banani.
dagens bästa: film på engelska lektionen
dagens sysselsättning: skola
dagens längtan: sängen
dagens kärlek : fin kille i skolan
dagens skratt: skolan när jag blev jagad
dagens tanke: bajskorv
dagens irritation: maxi
dagens smycke: inget
dagens just nu: bloggar
dagens önskan: att jag får åka till Jamaica !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0