11:27

Hejhej allihopa, är i skolan nu, ligger i vilorummet.
Försov mig imorse, så rusade upp klockan 8 och sprang ner till bussen där jag mötte Linda som var supergullig och bjöd på en cigg.
Sen åkte jag till Karlberg där jag mötte upp Sabina och Karoline och sen rörde vi oss mot skolan och hann precis i tid till idrotten. Det var en skitchill lektion, vi gjorde typ inget utan det var tvåor som hade redovisning för oss! :)
Men dom var jätteduktiga så det var kul.

Orkar seriöst inte med saker, har sovit så sjukt dåligt de senaste dagarna. Jävla skittabletter! Aja, mer om det sen, fick en konstig kommentar också som jag inte tänker svara på i bloggen, däremot om du undrar något mer kan du maila mig. ([email protected])

Har en rast just nu tills 13:45, men Marcus slutar sin spanska 12:25 så då ska vi äta lunch. förhoppningsvis på Ica, eftersom jag verkligen inte orkar röra mig nånstans. Sen har vi två lektioner till eller kanske till och med tre lektioner till och sen så slutar jag klockan 5, lång dag idag! När jag kommer hem har jag möte med Bella och sen ska jag duscha & sova ! Äta kommer jag väl göra också och kanske träna lite inför muntliga nationella som jag kanske har imorgon.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0