Livet leker.

Förlåt för sämst uppdatering! Jag vet, jag vet, det har varit helt knas med bloggen och så, men det kommer bli bättre. Iallafall, idag var chilldag. Var i Rotebro och tog spruta, det gick bra. Trodde det skulle göra skitont men det kändes nästan ingenting när hon tog. Men sen började det göra skitont..Åkte till stan, sen gjorde inget speciellt. Sen åkte jag hem igen, och då fick jag sällskap hem av Alexandra. Sen har jag bara varit hemma, ska baka snart! Och förhoppningsvis får jag min nya fina mobil idag eller imorgon! :D Är så jävla hungrig, måste göra mat snart. Hmm, vad ska man laga? Kanske pasta hihi, älsklingsrätt. Sen ska jag kolla på OC, är på 4 säsongen nu, duktigt vaaa? :D lovelife alltsåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0