"When a girl says I'm done, it usually means fight for me. " - Tyga

Hej allihopa! Nu är jag tillbaka från Camp Nou. Åkte dit, var inne i museet, kollade runt och köpte lite saker. Ni ska få se bilder på allt när jag är i Sverige. Iallafall, sen gick vi och åt lunch på ett skitbra ställe och nu chillar jag i hotellet. Tänkte på en sak, hur många av er läsare vill ha barn när ni blir äldre? Jag vet att jag vill ha typ 2 -3 barn tror jag haha. Helst 2 killar och en tjej, så tänker jag nu iaf. Vill ni ha barn, hur många? Skitfina namn som jag kanske kommer att döpa mina barn till är; Nicolas och Mireya. Aja ska sova en stund är helt sluut. Adios folket! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0