Vart försvann du?

Som du beter dig nu, vem har du blivit?
Inte den killen som jag delade mitt liv med
Men skitsamma, han är borta föralltid
Ingenting att minnas, bara att tiden var fantastisk
Jag saknar dig som fan men jag vet att detta är slutet
Försöker se framåt men lever i nuet
Jag trodde du var äkta, men vafan får man tillbaks,
ett stort jävla svek och din kärlek blev till hat
Trött på alla myter, sagor om lyckan
Finns det någon gud så var i helvete är han?
Två år av livet har passerat med dig
Du vet, du var den enda som någonsin har älskat mig
Jag försöker att glömma men det går inte så bra
Men fuck allting som hände, det var ingenting att ha
Nu hatar jag kärlek och jag ska aldrig falla dit
För jag älskar dig på riktigt och du var mitt allt, mitt liv

Allt vi hade det är borta, måste vandra iväg
Fan smärtan är oändlig, jag kan inte stanna här
Allt vi hade det är borta, måste vandra iväg
Fan smärtan är oändlig, jag kan inte stanna här

Nu kan jag sluta hoppas, han var allt men det förändrades
Han högg mig rakt i hjärtat, ingen fatta hur det kändes
Jag skiter i allt du är, jag skiter i vem du är nu
En miljon vackra ord men allting dog ut
Jag älskar dig på riktigt och jag lovar det känns
Men utan dig i livet, var kommer jag hamna?
Om du inte bryr dig ska jag fan göra detsamma
Allt vi var va skit, jag kände dig aldrig

Du såg mitt innersta, nu finns jag fan inte kvar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0