Saker folk inte förstår.

Ni vet citatet på min header? Det står inte där för att det är fint. Det står där för att det är så inihelvete sant. I alla fall för mig. Att existera, ja det kan vad som helst göra. En stol existerar. Men för att leva, krävs det mod dagligen.

Jag kan existera hur enkelt som helst. Inte svårt, gå upp, gå till skolan, hem, sova osv. Men att leva, att känna vissa saker, glädjas osv, det kommer inte alltid naturligt för mig. Jag kan ligga och gråta och inte vilja gå ut från min dörr för att allt känns så jävla hopplöst. Det är inte alltid så, men det händer.

Jag kan inte sova utan starka sömntabletter, annars tänker jag för mycket på annat när jag ska lägga mig. Har jag inte sömntabletterna blir det ett helvete inuti mitt huvud. Jag river upp allting, överanalyserar saker och gråter.

Jag visar inte sånt för andra utåt, jag talar inte om sånt. Det är inget jag vill tänka på . När jag sover hos andra känner jag mig lugn för en gångs skull. Dom nätterna behöver jag inte oroa mig, men tar alltid med mig tabletterna ifall att. Man vet aldrig vad som händer haha..

Jag hatar verkligen att känna så som jag gör ibland.

Men nu ska jag iallafall städa.
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0